• Order to parcel locker

    Order to parcel locker
  • easy pay

    easy pay
  • Reduced price
  • New
Ból emocjonalny

Ból emocjonalny

Strategie i ćwiczenia, dzięki którym poradzisz sobie z cierpieniem psychicznym

9788382581454
69.90 zł
59.90 zł Save 10.00 zł
Lowest price within 30 days before promotion: 59.90 zł
Quantity
Available in 24 hours

  Delivery policy

Choose Paczkomat Inpost, Orlen Paczka, DPD or Poczta Polska. Click for more details

  Security policy

Pay with a quick bank transfer, payment card or cash on delivery. Click for more details

  Return policy

If you are a consumer, you can return the goods within 14 days. Click for more details

Description

Czy zmagasz się z intensywnymi emocjami takimi jak złość, smutek, lęk lub wstyd? Ból emocjonalny jest nieuchronną częścią życia – wszyscy niekiedy go odczuwamy. Jeśli jednak twoje emocje stały się tak przytłaczające, że uniemożliwiają normalne funkcjonowanie, niszczą relacje z ludźmi, przeszkadzają w osiągnięciu poczucia szczęścia i dobrego samopoczucia, potrzebujesz wsparcia.

Autorzy, wykorzystując zasady terapii poznawczo-behawioralnej opartej na procesach, pomogą ci zrozumieć odczuwane emocje i złagodzić związany z nimi ból, aby żyć życiem, na jakie zasługujesz. Zamiast uniwersalnej ścieżki postępowania proponują zindywidualizowane podejście, które pomoże ci zidentyfikować pierwotną przyczynę bólu emocjonalnego. Dzięki temu poradzisz sobie z trudnymi myślami i uczuciami, które sprawiają, że tkwisz w miejscu. W książce znajdziesz wiele praktycznych wskazówek, jak przezwyciężyć niepomocne wzorce zachowania i wypracować umiejętności, które posłużą realnej zmianie życia i osobistemu rozwojowi oraz pozwolą ci zaradzić problemom do tej pory postrzeganym przez ciebie jako nierozwiązywalne.

Opisane w poradniku strategie i zamieszczone w nim ćwiczenia pomogą ci::

  • wyzwolić się spod wpływu bolesnych emocji;
  • przerwać błędne koło negatywnych myśli;
  • dokonywać wyborów zgodnych z własnymi wartościami, a nie dyktowanych emocjami;
  • rozwiązywać problemy w konstruktywny sposób;
  • zwiększyć elastyczność psychologiczną.


Lektura tej książki to fascynująca podróż w głąb siebie, przez meandry własnych uczuć. Autorzy nie tylko błyskotliwie omawiają teorię, ale przede wszystkim proponują praktyczne, oparte na wynikach badań naukowych narzędzia, które pozwalają zrozumieć i zmienić negatywne mechanizmy radzenia sobie. Służą temu przemyślane procesy zmiany, takie jak aktywizacja behawioralna, ekspozycja sytuacyjna czy elastyczne myślenie.
Dla osób, które pragną nie tylko analizować, ale i złagodzić ból emocjonalny, ta książka stanie się nieocenionym wsparciem. Stanowi ona inspirujące połączenie teorii i praktyki, które rzeczywiście przemienia życie. Przekonajcie się sami. Wartościowe narzędzia czekają na odkrycie!

 

Agnieszka Tousty-Ingielewicz
psycholożka, psychoterapeutka, przewodnicząca Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej



Książka „Ból emocjonalny” to imponujące kompendium technik poznawczych, behawioralnych i wyobrażeniowych, jak również zaproszenie do pracy nad sobą. Opisane w niej narzędzia zostały zaczerpnięte z modeli terapeutycznych opartych na dowodach naukowych – z terapii poznawczo-behawioralnej oraz terapii akceptacji i zaangażowania. Zamieszczony na początku kwestionariusz autodiagnozy pomaga zidentyfikować mechanizmy radzenia sobie, które doraźnie mogą pomóc uniknąć dyskomfortu i odczuć ulgę, ale na dłuższą metę podtrzymują nasze problemy. Może pora różnymi sposobami popracować nad poprawą jakości życia oraz wypracować i wzmocnić służące nam mechanizmy? Podobno mądrość polega na akceptowaniu tego, czego nie da się zmienić, zmienianiu tego, co jest możliwe do zmiany, oraz odróżnianiu jednego od drugiego. Niniejsza książka, dzięki odniesieniu do rzetelnej wiedzy, może w tym pomóc.

Kaja Dwulat
certyfikowana psychoterapeutka poznawczo-behawioralna, superwizorka w trakcie szkolenia, entuzjastka terapii schematu oraz terapii akceptacji i zaangażowania


Książka stanowi doskonałe, praktyczne źródło wsparcia dla każdego, kto chciałby mieć większą kontrolę nad własnym życiem – zwłaszcza nad życiem wewnętrznym i nad często niepokojącymi doświadczeniami bólu emocjonalnego. Autorzy stworzyli niezwykły poradnik, z którego łatwo korzystać i który wskazuje drogę w kierunku potrzebnego uzdrowienia. Opiera się on na wynikach rzetelnych badań naukowych i stanowi zaproszenie do wyjścia poza uleczenie bólu – do odkrycia pięknej możliwości szczęśliwszego, bardziej współczującego i mądrzejszego życia.

 

dr Jeffrey Brantley
prof. em. na wydziale psychiatrii i zachowań ludzkich Duke University Medical Center,
autor książki Calming your anxious mind

Product Details
GWP
19415
9788382581454
978-83-8258-145-4

Data sheet

Published in
Gdańsk
Publication date
2024
Issue number
1
Cover
paperback
Pages count
230
Dimensions (mm)
190 x 245
Weight (g)
460
Comments (0)