• Order to parcel locker

    Order to parcel locker
  • easy pay

    easy pay
  • Reduced price
Zaburzenie afektywne dwubiegunowe - jak opanować wahania nastroju?

Zaburzenie afektywne dwubiegunowe - jak opanować wahania nastroju?

Podręcznik pacjenta

9788323343035
49.90 zł
42.90 zł Save 7.00 zł
Lowest price within 30 days before promotion: 42.90 zł
Quantity
Available in 24 hours

  Delivery policy

Choose Paczkomat Inpost, Orlen Paczka, DPD or Poczta Polska. Click for more details

  Security policy

Pay with a quick bank transfer, payment card or cash on delivery. Click for more details

  Return policy

If you are a consumer, you can return the goods within 14 days. Click for more details

Description
Drugie wydanie sprawdzonego podręcznika, który pomógł już dziesiątkom tysięcy osób odzyskać kontrolę nad nieoczekiwanymi wahaniami nastroju.
sZaburzenie afektywne dwubiegunowe to wyzwanie, z którym zmagamy się przez całe życie. Nie musimy jednak oddawać mu całkowitej kontroli nad sobą. Warto dołączyć do grona czytelników, którzy skorzystali z naukowo udokumentowanych narzędzi opisanych w tym opracowaniu, odzyskując dzięki nim większą równowagę i czerpiąc pełniejszą korzyść z terapii. Książka stanowi świetną lekturę dla osób, których dotknęły schorzenia ze spektrum zaburzeń afektywnych dwubiegunowych, a także tych, którzy zmagają się z innymi wahaniami nastroju. Skorzystają z niej ponadto klinicyści, personel odpowiedzialny za psychoedukację oraz rodziny i bliscy pacjentów.
Podręcznik zawiera specjalnie dobrane ćwiczenia, które uczą, jak zauważać problematyczne bodźce i wczesne objawy zmian nastroju, co pozwala lepiej je kontrolować. Zadania pomagają dostrzec własne słabości i mocne strony, ułatwiają radzenie sobie z napięciem, rozwiązywaniem problemów i podejmowaniem właściwych decyzji. Towarzyszące im przykłady i historie osób z zaburzeniami afektywnymi dwubiegunowymi pokazują, jak najlepiej przełożyć teorię na praktykę.
Drugie, rozszerzone wydanie książki Zaburzenie afektywne dwubiegunowe. Jak opanować wahania nastroju. Podręcznik pacjenta odpowiada na wszystkie potrzeby zasygnalizowane przez osoby wykorzystujące pierwszą edycję. Zawarto w nim więcej opisów objawów i przykładów, rozbudowując kolejne rozdziały. Zmianie uległ też podział książki – już nie ze względu na kategorie pacjentów, a na objawy zaburzeń z określonego spektrum. Dzięki temu łatwiej dopasować lekturę książki do indywidualnych potrzeb czytelników.
„Brawa dla dr Basco. Ten klarowny, zwięzły podręcznik to kolejny strzał w dziesiątkę – może w ogromnym stopniu poprawić jakość życia z zaburzeniami afektywnymi dwubiegunowymi”.
– Daniel J. Taylor, PhD, Wydział Psychologii, Uniwersytet Północnego Teksasu
„Świetna książka stała się jeszcze lepsza jako źródło nieocenionej pomocy w życiu z zaburzeniami afektywnymi dwubiegunowymi. Dzięki temu podręcznikowi możemy odzyskać i utrzymywać dobre samopoczucie. Gorąco polecam tę klarownie napisaną książkę pacjentom, ich rodzinom i przyjaciołom”.
– Madhukar H. Trivedi, MD, Wydział Psychiatrii, Southwestern Medical Center, Uniwersytet Teksański w Dallas
„Niezwykle przydatna książka. To doskonały przykład podręcznika, który daje praktyczne, sprawdzone narzędzia i informacje ludziom borykającym się ze skomplikowanymi zaburzeniami”.
– PsycCRITIQUES
Product Details
15015
9788323343035
978-83-233-4303-5

Data sheet

Published in
Kraków
Publication date
2017
Issue number
2
Cover
paperback
Pages count
240
Dimensions (mm)
210 x 280
Weight (g)
610
  • KROK 1 JAK ZYSKAĆ OGÓLNY OGLĄD PROBLEMU?
    1. Opanować wahania nastroju
    2. Co warto wiedzieć o objawach zaburzenia afektywnego dwubiegunowego?
    3. Odróżnić objawy choroby od prawdziwego „ja
    KROK 2 JAK ZAUWAŻYĆ NADEJŚCIE OBJAWÓW?
    4. Rozpoznawać i nazywać nastroje
    5. Rozpoznawać czynniki wywołujące objawy i lepiej sobie z nimi radzić
    KROK 3 JAK NIE POGARSZAĆ SPRAWY?
    6. Unikać tego, co pogarsza nam samopoczucie
    7. Nie pozwolić emocjom przejąć kontroli nad myślami
    8. Nie unikać i nie odkładać spraw na później
    KROK 4 JAK ŁAGODZIĆ OBJAWY?
    9. Odzyskać kontrolę w chwilach przytłoczenia 10 Zmienić negatywne spojrzenie na świat
    11. Analizować myśli
    12. Nie zaprzeczać potrzebie stosowania leków:: przepracowanie problemu
    13. Systematycznie stosować leki
    KROK 5 JAK LEPIEJ RADZIĆ SOBIE W ŻYCIU?
    14. Skutecznie rozwiązywać problemy
    15. Lepiej radzić sobie ze stresem i wypracować zdrowe nawyki
    16. Podejmować lepsze decyzje
    17. Utrzymać postępy
    Materiały, instytucje i organizacje
    Indeks
    Przedmowa
You might also like
Comments (0)