• Zamawiaj do paczkomatu
  • Płać wygodnie
  • Obniżka
Mięśnie brzucha - atlas ćwiczeń

Mięśnie brzucha - atlas ćwiczeń

9788320044034
114,00 zł
99,90 zł Zniżka 14,10 zł
Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 99,90 zł
Ilość
Od 2 do 3 dni

  Dostawa

Wybierz Paczkomat Inpost, Orlen Paczkę, DPD lub Pocztę Polską. Kliknij po więcej szczegółów

  Płatność

Zapłać szybkim przelewem, kartą płatniczą lub za pobraniem. Kliknij po więcej szczegółów

  Zwroty

Jeżeli jesteś konsumentem możesz zwrócić towar w ciągu 14 dni. Kliknij po więcej szczegółów

Opis
Ćwiczenie mięśni brzucha jest bardzo ważne nie tylko w celu utrzymania pięknej sylwetki i poprawienia wyników sportowych, ale też z powodów zdrowotnych, takich jak:: ochrona kręgosłupa, zmniejszenie napięć mięśniowych, poprawa trawienia, osłabienie ryzyka chorób oraz utrzymanie w dobrym stanie układu sercowo-naczyniowego.
W książce zaprezentowano::
- 20 etapów opracowania programu treningowego:: określenie celów, najlepszej pory dnia na ćwiczenia, prowadzenie dziennika treningów, obliczenie czasu niezbędnego na odpoczynek między seriami.
- Sposoby na podkreślenie linii brzucha:: odpowiednia dieta na wysmuklenie talii, rola suplementów diety itd.
- Ponad 100 podstawowych ćwiczeń dla początkujących lub zaawansowanych – z przyrządami lub bez nich – aby wyrzeźbić mięśnie brzucha:: skłony, rozciąganie, wzmocnienie powłok brzusznych – poszczególnych warstw mięśni.
- Ponad 60 programów treningowych uporządkowanych według celu:: program na zachowanie dobrej kondycji fizycznej lub swoiste programy dla poszczególnych dyscyplin sportu (piłka nożna, kolarstwo, narciarstwo alpejskie, pływanie, golf itd.)
Szczegóły produktu
PZWL
11849
9788320044034
978-83-200-4403-4

Opis

Miejsce wydania
Warszawa
Rok wydania
2013
Numer wydania
1
Oprawa
miękka foliowana
Liczba stron
144
Wymiary (mm)
195 x 255
Waga (g)
560
  • SKRÓCONY SPIS TREŚCI
    Część I. 20 ETAPÓW OPRACOWYWANIA PROGRAMU TRENINGOWEGO NA MIĘŚNIE BRZUCHA
    Część 2. DOBRZE WYRZEŹBIONE MIĘŚNIE BRZUCHA
    Część 3. RZEŹBIENIE MIĘŚNI BRZUCHA – PODSTAWOWE ĆWICZENIA
    Część 4. ĆWICZENIA I TECHNIKI ZAAWANSOWANE
    Część 5. ĆWICZENIA NA MIĘŚNIE BRZUCHA Z WYKORZY- STANIEM MASZYN I DODATKOWEGO SPRZĘTU
    Część 6. PROGRAMY TRENINGOWE NA MIĘŚNIE BRZUCHA
Zobacz także
Komentarze (0)